LOGO Veltman,Veltman Uitgevers,detectiveroman,Bureau MaRiT, deel 6,Rotterdam,spannendP E R S B E R I C H T Bij Veltman Uitgevers verschijnt eind september

De HuisMeester

Esther Vermeulen

De HuisMeester,Rotterdam,detectiveroman,spannendBureau MaRiT Foto @CSI_Rotterdam

Spannende detectivereeks met een vleugje romantiek. Marit Johansen, privédetective en eigenaar van detectivebureau Bureau MaRiT, geeft gehoor aan de noodkreet van Marc en Elsa Horn uit Barendrecht. Hun zoon wordt al sinds het weekend vermist. Bij gebrek aan aanknopingspunten, ziet Marit zich gedwongen de hulp in te schakelen van iemand die een dubieuze rol in haar verleden heeft gespeeld. De situatie dreigt totaal uit de hand te lopen als de zoektocht een geheel eigen leven gaat leiden. Wanneer de emoties hoog oplopen, komt een mysterieuze dood in een ander daglicht te staan. Wie is de HuisMeester en welke rol speelt hij bij de verdwijning van Mat Horn? Uiteindelijk lijkt deze zaak ook zijn weerslag te hebben op het detectivebureau van Marit Johansen. De HuisMeester is het zesde deel in de spannende serie rond het detectivebureau ‘Bureau MaRiT’ van Marit Johansen. Het speelt in op het actuele thema van gameverslaving, dat met de huidige Pokémon Go-rage volop in de belangstelling staat. Alle delen uit de reeks over ‘Bureau MaRiT’ zijn los van elkaar te lezen.

Naast het boek is er ook een app: de izi-TRAVEL-app. Hiermee maak je een mooie wandeling over het Rotterdamse Noordereiland. Al wandelend langs de Maas ontdek je het detectivebureau MaRiT. Al haar hele leven heeft Esther Vermeulen een voorliefde voor detectiveverhalen. Ze studeerde economie aan de HES in Rotterdam en werkt bij een IT-bedrijf, maar haar grote passie is het schrijven van spannende verhalen. In haar vrije tijd praat Esther met rechercheurs van verschillende vakgebieden en doet ze research naar politiezaken. Al haar boeken spelen zich deels af in haar geboorteplaats Rotterdam en omgeving.

Om het verschijnen van De HuisMeester te vieren, zal Esther op verschillende locaties haar boek komen signeren. De volgende s i g n e e r s e s s i e s  staan op de agenda: Vrijdag 30 september 16.00 tot 17.00
 Boekhandel Snoek
Meent 126 3011 JS Rotterdam Zaterdag 1 oktober 10.30 – 11.30 The Readshop Middenbaan 82 2991 CT  Barendrecht\r\n\r\nZaterdag 1 oktober 14.00 – 15.00 Boekhandel Van Rietschoten Winkelcentrum Keizerswaard  Keizerswaard 8 3078 AM Rotterdam Houd ook de website www.bureaumarit.nl in de gaten, voor activiteiten rond de serie ‘Bureau MaRiT’ De HuisMeester, Bureau Marit deel 6 Technische gegevens formaat 13,5 x 21,5  cm Uitvoering: paperback & E-book ISBN paperback:  978 90 483 1400 3 ISBN E-book:  978 90 483 1408 9 Prijs: € 15,00 (paperback), € 6,99 (E-book) Auteur Esther Vermeulen is beschikbaar voor interviews en signeersessies. Voor meer informatie, een pdf of papieren leesexemplaar van het boek kunt u contact opnemen met Saskia Kalter: s.kalter@veltman-uitgevers.nl of tel. 0346-28 42 42. www.veltman-uitgevers. @VeltmanUitg www.facebook.com/VeltmanUitgevers